dilluns, 21 de setembre del 2009

Trobat el cos sense vida del creador de Shin-Chan

Un alpinista ha trobat sense vida el cos de Yoshito Usui, de 51 anys, ha una zona muntanyosa del centre del Japó. El "crack" (així és com li dic jo) va sortir tot sol d'excursió feia nou dies.
La notícia de la mort d'Usui ha causat un gran impacte al seu país (i aquí), on era una de les grans celebritats del còmic manga, principalment perquè, l'any 1990, de la seva mà va sortir la cara i l'actitud burleta de Shin-chan.
Jo sóc un gran fan del Shinosuke, amb el seu gos Nebat, els seus pares Misae i Hiroshi, la seva germana petita Himawari els amics Bochan, Nené, Masao i Kazama, les professores Machuzaka i Yoshinaga i el director (o mafiós).
Em passaba moltes tardes mirant aquest programa. Però, lamentablament va passar com Bola de Drac, que els castellans ens ho han copiat hi ho han canviat. Lògicament m'agradava molt més amb català, però, tot-hi aixó ho miro amb castellà perquè m'encanta.
Sempre m'ha agradat el caràcter del Shin-Chan, que sempre que podia (o que no) es burlava de la gent.
Visca el Shin-Chan!!




Com és millor??

4 comentaris:

  1. Saps que sempre que veig aquell anunci al Visa Electron (crec...) em recordo de tu? És un anunci on hi surt un pare i un fill (de la teva edat i amb els teus cabells!) que estan allà passant els productes a la caixa d'un supermercat, i quan el pare agafa una bombeta de les que consumeixen molt, el fill va n'agafa una altra d'ecològica, i després, quan el pare agafa unes bosses de plàstic, el nen les hi treu de la mà i li'n dóna una altra de reciclable... i al final la veu en off diu "...i que el teu fill t'ensenyi una cosa, no té preu!"
    Saps quin dic? :-)

    ResponElimina
  2. L'he vist en català. Quan l'he escoltat en castellà no m'ha agradat tant; la dona que dobla en Chin chan -i sobretot a sa mare- ho fa moolt bé :)

    ResponElimina
  3. Ja pots ben dir-ho David, no té preu...

    ResponElimina
  4. Hei, Lluís, que t'han tret els vídeos del Youtube!! Em fa molta ràbia quan això passa...

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!