divendres, 23 de gener del 2009

Per què ho he fet?

He fet aquest blog perqué crec que soc un noi prou espavilat per dir el que penso i posar les meves fotos i els meus vídeos.
El meu germà gran (té 19 anys) té tres blogs i estudia periodisme. El meu pare té cinc blogs.
Vui fer aixó perquè també vull mostrar al món com un noi de 10 anys pot fer un blog, tot és qüestió de ganes, interés i dedicació.

Aquí podeu veure un dels blogs del meu pare: reflexions de Sant Pere de Vilamajor.

Espero que us agradi aquest blog!

4 comentaris:

  1. Crec que ets un noi prou espabilat com tu dius en l'apartat "per que ho he fet"

    ResponElimina
  2. olaaaa:)
    una coosa qe mas agreegat el qe pasaa q sense bulgueer te kaanseelaat:S toornaam a agreegar:)un peetooneet
    (sok la filla de la Mªangels Pach-mon

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!