dimarts, 20 d’octubre del 2009

FMX a Sant Pere de Vilamajor

Fa uns dies a Sant Pere de Vilamajor es van reunir els millors competidors de freestyle d'Espanya per fer un show. Anteriorment havien preparat un camp de sorra amb salts.
Vam agafar lloc una hora abans de que comencés l'espectacle (que van ser dues hores) perquè si no ens hauríem de conformar amb un lloc on no es veiés res. Al fi va començar l'espectacle, primer de tot van presentar els "racers" (corredors), tot seguit van anunciar que dividirien els "racers" en grups i van començar a fer birgueries amb la moto (a per cert freestyle és un estil que es fa servir  bastant, tracta de començar a fer birgueries amb la moto, la bicicleta o altres). Va ser impressionant veure com feien coses com aquesta:



o aquesta


Va ser la cosa més important que s'ha fet mai a Sant Pere de Vilamajor hi van assistir unes 6000 persones

5 comentaris:

  1. Això és més o menys el que prepara el teu germà, però amb bicicletes?

    ResponElimina
  2. Doncs jo, que no en sabia res d'això, quan ho vaig veure a les notícies del canal 3/24 vaig pensar que s'havien equivocat de poble!! :-D

    ResponElimina
  3. hola lluis.he entrat per casualitat al teu blog i estic alusinada.fantastic noi.espero que et vagi molt be i que disfrutis fent-ho.
    Merçe Camprubi.

    ResponElimina
  4. Com son capaços de fer aquesta activitat sorollosa al costat del Parc Natural del Montseny i Reserva de la Biosfera?. No parlem de la sostenibilitat, del turisme de qualitat, de la contaminació i el medi ambient?. Sembla que una cosa es parlar de tot aixó i l´altra es fer tot ho contrari.

    ResponElimina
  5. Vas sentir algun soroll, Javier?
    Vas en cotxe per Sant Pere, Javier?
    Reserva de què?

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!