dimecres, 17 de juny del 2009

La poesia

La poesia és una petita història fent rimes (segons crec jo).
Els "raperos" rimen perfecte. Perquè el rap és poesia cantada, de fet "rap" vé d' això, vol dir: Rims And Poesy, RAP.
Moltes persones en saben fer, però jo en conec una que rima com en Miquel Martí i Pol. Es diu Salvador, és molt bon amic meu li agrada molt la poesia. Acostuma a fer poesies d'amor, i quant les llegeixo sembla que m'estigui passant a mi...
Si coneixeu la sèrie de dibuixos animats "la banda del patio" ell és com el Mickey, clavat a ell.
Bé sé que us esteu pensant: Aquest Salvador, si escriu tant bé, perquè no ens posa una poesia?
Doncs aquí la teniu:
La estación de tren

Eran las ocho treinta y te llamé para que
te dieras cuenta de que tenias razón
ayer en esa discusión.

Entonces en el buzón tenía un
mensaje que decía que
te irias a la estación
para coger el tren que te
llevaría a algún sitio que
te reconstruyera el corazón.

Y con mucha preocupación
corrí hacia la estación y
te vi allí, te saludé con
ilusión y dije que te quería
y que nunca más me enfadaría.

Tu dijiste que no, que no volverías
y me puse tan triste
que no te lo imaginarías
entonces escuchamos el ¡ pasajeros al tren!

Y te dije que te lo pasarás bien
en tu nueva vida pero yo siempre
recordaría ese bello rostro que me dejó en
la estación de tren.

Salvador Galup

1 comentari:

  1. Ei Lucho, quin crack aquest amic teu, com domina el noi. Felicita'l de part meva.
    Records

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!