dissabte, 29 d’agost del 2009

Àdeu Eto'o, Benvingut Ibra

El joc de Samuel Eto'o s'ha acabat. Al principi ens encantava però amb el pas del temps ha anat perdent la gràcia. Nosaltres l'hem fet un dels davanters més bons del món i ell ens ha fet somiar, amb els dos gols de les dues Champions, per exemple.
Però ara l'ha substituit un gran jugador suec de l'Inter de Milà: Zlatan Ibrahimovic. Aquest, és un jugador més alt que Eto'o i amb més potència de xut que ell, però, creieu que podrà superar el crack camerunès?
Jo crec que no. Perquè a Eto'o sempre Xavi o Iniesta li havia de fer una boníssima assistència perquè ell pogués marcar amb facilitat, però en canvi Zlatan es pot crear ell les jugades. Però això no vol dir que en Samu sigui dolent.
De moment, L' Ibra no està mostrant el que ens esperàvem, però, esclar, li hem de donar una mica de temps, perquè s'acostumi a l'equip d'en Pep.
Gràcies i adèu Samu, mai t'oblidarem

4 comentaris:

  1. Hola!
    Jo no hi entenc gens de futbol, però ja veuràs que amb en Pep al capdevant el Barça et farà divertir veien cada partit ;)

    Ah! Per cert, estic preparant un altre joc de taula dels gegants. Aquest es podrà imprimir i jugar-hi! hehehe A veure si t'agrada com queda, ja que segur que ja hi hauràs jugat moooltes vegades!

    :D

    ResponElimina
  2. comanti tapel jemapel samuel ETO'O ETO'O

    ResponElimina
  3. lluis saps que el pere marxe del cole?
    sento dirto aqui no sabia com comunicarto

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!