dilluns, 14 de setembre del 2009

Els programes del cor

Els programes del cor són programes que només serveixen per molestar a la gent.
Són una tonteria perquè només parlen dels amors i desamors dels altres.
Són persones que guanyen molts diners simplement explicant coses dels demés, que si la Belén Esteban fuma que si no se què, que si no sé quantus.... I a més a més fan tenir una molt mala vida a les persones de les qui parlen. D'aquests "programes" (perquè ja no sé si ni es poden dir programes) n'hi ha uns quants: Sálvame, de Telecirco (si si, Telecirco) Dec, (Donde Estás Corazón) d' Antena 3, Vaya Par, d'Antena 3, Tal qual lo contamos, d'Antena 3 i Gente de TV1. Els pitjors són Sálvame i DEC, per cert sabeu que DEC dura 3 hores!!!!
Parlen amb qui s'ha fet novia la ex del Cristino Ronaldo (que ja amb direu a qui li importa aixó) de que una pobre dona que es diu Belèn Esteban (que ja em direu què els hi ha fet a aquells perquè diguin tots els seus secrets més íntims, i a més a més també hi ha un senyor que s'ha anat a Tailanda per suicidar-se ara fa ja un mes i encara no ho ha fet.
I també hi ha revistes....


Acudit:
A la duana:
-Escolti, què porta en aquesta bossa?- preguntar un policia
-No res, menjar per les gallines- respon el viatger.
-Obril·la!- ordena l'agent.
L'obre i és plena de rellotges de contraban
- Menjar per les gallines, eh?
-Sí agent; jo el hi dono a les gallines. Però, és clar, si no s'els mengen, no tinc altre remei que vendre-mel's...

2 comentaris:

  1. Luxo estic d'acord no serveixen per res aquests programes. Be si només serveixen per una cosa, perquè cada dia puguem veure les belleses de Sé Lo Que Hicísteis.. xd
    El que es volia suïcidar, el Coto Nenaza Matamoros com diu l'Angel Martín tant de bo ho hagués fet més que res per ell perquè ara fa ... pena

    ResponElimina
  2. I saps què és el pitjor? Que aquesta escòria --em refereixo als presentadors i tertulians d'aquests programes-- s'assumeixen com a PERIODISTES!!! Quina barra que tenen...

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!