dimecres, 14 d’octubre del 2009

APM?

Sento no haver pogut escriure durant tans dies, he tingut un problema tècnic.

APM? (Alguna Pregunta Més?) és un programa d'humor de TV3. Tracta de pífies de programes o sèries de televisió divertides. També doblen a persones fent- ho molt graciós. És del tipus Zona Zàping però de tot, no només d'esports. A mi m'encanta i el miro cada dimarts.
A dins del programa fan seccions com: Homo APM?Pressing APM?Els millors,  Canti qui pugui (per mi el millor) El defensor de l'espectador, Sputnik tv , La parabòlica.  Només pensant com es deuen "currar" el programa ja es mereixen un 10.
De programes d'humor a TV3 en fan molts: APM? (pífies), Crakòvia (imitacions), Zona Zàping (pífies) i Polònia (imitacions).

Esperu que ho haveu vist!!!!
   

2 comentaris:

  1. A mi m'agrada molt la secció Pressing APM, molt bo! xD

    ResponElimina
  2. Jo també em faig un fart de riure amb l'APM, tot i que de vegades no entenc la meitat del que diuen... :S

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!