dissabte, 12 de desembre del 2009

Ara ve Nadal, matarem el gall!

S'està acostant Nadal, i això és molt bonic.
A mi m'encanta el Nadal (no pel fet de rebre regals) perquè tot sembla molt millor, els carrers plens de llums i colors, la gent dient: "Bon Nadal!" pel carrer, estem més contents i és molt més amable...
El Nadal té un no sé què, que fa que la gent sigui millor com a persona, fa que el món es torni millor, fa que ens oblidem de la corrupció catalana, la grip A, o fins i tot de les persones mortes per atemptats a Iraq. I el color vermell rogenc a les botigues fa un Nadal perfecte.


El Nadal fa que saboragem la vida, que la disfrutem el 100% . A més a més també és molt bonic trobar-te amb la família per fer el dinar de Nadal, xerrar i xerrar amb ells per a veure què fan aquests dies i quedar amb ells per continuar xerrant.
Per això m'agrada tant el Nadal.
Crec que és la millor època de l'any.

Bon Nadal!

2 comentaris:

  1. A mi també m'agrada molt el Nadal..És una època de records (el de quan feia cagar el tio és el primer que em ve al cap), de compartir estones, paraules i ...regals! Per mi és com una època de conte, com si s'aturés tot per celebrar aquests dies tan màgics.
    Bon Nadal!

    ResponElimina
  2. Bon Nadal, maco! Espero que passis uns dies molt feliços e que l'any nou et reservi moltes bones sorpreses i moltes alegries! De fet, això t'ho desitjo a tu i a tota la teva família! I, de pas, una miqueta per a mi també... hehehe! ;)
    Per cert, avui al Matins de Tv3 fan la pregunta del dia: "Creus en l'esperit de Nadal?". M'ha fet gràcia que tot just després d'enunciar-la, en Cuní ha dit "No em pregunteu què és això de l'esperit del Nadal, però com que sempre se'n parla...". Estic per enviar-los un mail perquè llegeixin el teu post. Em sembla que tu l'expliques molt clarament. :-)

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!