dilluns, 28 de setembre del 2009

Cal Madrid 2016?

Madrid espera amb emoció que sigui la escollida per els jocs olímpics del 2016. Els de 2012 els faran a Londres.

Els jocs olímpics són una cosa prou important perquè Madrid ho espatlli. Madrid ja és prou prepotent i xuleta com perquè els hi donin aquest premi. Tinc un exemple clar de com és Madrid de xuleta: el Madrid de Florentino Pérez, gastant-se 217 milions d'euros fitxant els millors de tots, així és com Madrid se sent millor que els altres, amb la seva xuleria. En canvi els catalans no ens cal ni tenir els millors per fer el triplet (que els tenim), ni fer les millors instalacions per fer els jocs olímpics, no ens calen tants "capritxos".

Els candidats per els jocs són: Tókio, Chicago, Río de Janeiro i Madrid. Jo vull el Jocs Olímipcs 2016 se celebrin a Chicago. El seu spot està molt ben fet.

Aquí teniu els espots:

Río de Janeiro


Chicago


Tókio


Madrid


VISCA CHICAGO!!!!!

1 comentari:

  1. Lluís, tengo una corazonada, Madrid no guanyarà ni de conya! :D
    Mira el grup del Facebook, Catalans for Chicago 2016!
    Jo tambè estic d'acord amb tu que Chicago és a millor candidatura.

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!