diumenge, 19 d’abril del 2009

Els acudits

Els acudits són quelcom necessari per viure (almenys per mi). És una força que, si és bona, molt bona, ho recordes molt temps i, si no és així, tens una petita però entrenyable estona, que t'ho passes molt bé.
A mi em fascinen els acudits, sobretot els d'un "Eugeni", que els pares el recorderan molt bé.
Era un humorista molt bo que va morir ja fa anys. Però al "Youtube" encara està viu, cliqueu aquí per veure acudits d'ell. O també us podeu comprar llibres d'acudits, que us podeu emportar a tot hora i també llegir a tot hora. O també la forma més dífil, inventar-vos els vostres propis acudits (l'acudit d'avui me l'he inventat jo).
Mireu si es poden fer coses amb els acudits!

Acudit meu:

Hi ha hagut un robatori en una joieria i un comissari investiga el voltant i troba a un ´tros de cotò i li pregunta:
- ¿Has robado tu la joieria?
- No
- I como se que no me estas engañando?
- Porque el algodon no engaña


2 comentaris:

  1. Saps aquell acudit del nan verd? Doncs es veu que un home va al psiquiatra i li diu:

    -Doctor, doctor, estic desesperat! Cada nit m'estiro al llit per anar a dormir i quan estic a punt d'apagar la llum veig la cara d'un nan verd just davant meu que em mira fixament i em pregunta "has fet pipi?", i jo en aquell moment... em pixo a sobre!! Què haig de fer, doctor??

    -Mhmm! -diu el doctor- Sembla ser que vostè pateix una certa inseguretat provocada sens dubte per algun trauma infantil. El que ha de fer és plantar cara a aquest nan, mirar-lo als ulls sense por i contestar-li "sí! He fet pipí!". Vinga, torni-se'n a casa i vingui a veure'm demà per explicar-me com ha anat.

    L'home se'n torna a casa. L'endemà arriba encara més esverat al despatx del psiquiatra.

    -Doctor, doctor, un desastre!!

    -Què va passar? Que no li va contestar que sí, que ja havia fet pipí??

    -I tant que li vaig contestar! Però és que després el nan verd em va mirar encara més fixament i em va preguntar "i caca?"...



    hahahahaha! ;-)

    ResponElimina
  2. Tinc un problema amb els acudits. M'agraden molt però mai me'n recordo de cap quan els vull explicar però sí quan me'ls expliquen ami... jejeje

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!