diumenge, 26 d’abril del 2009

Els Pokémon

Els Pokémon són uns estranys personatjes que surten en molts jocs de la "Game Boy" i la "DS".
Jo i els meus germans sempre ens han agradat aquests personatges.
És un joc que es tracta d'aconseguir Pokémons i entrenar-los fent combats contra altres entrenedors del joc. És un joc bastant visciós per també bastant entretingut i bo. Han fet més (és una estimació) de 30 jocs de Pokémon en totes les consoles.
Jo ara mateix n'estic jugant a un i m'agrada molt. Tinc bastants amics que en saben molt i sempre els hi presento una qüestió sobre aixó i ells me la responen amb facilitat. Lògicament també hi ha persones que l'únic que fan és jugar-hi, aquestes persones el què els hi passa és que tenen una adicció, o sigui que estan malalts.
Si voleu saber més cliqueu aquí.

Acudit:

Un director d'un manicomi passa llista per veure si un dels tres bojos pot sortir:
- Avera, tu, 6X6?
- Febrer
- D'acord, ara tu 6X6?
- 1000
- Vinga! Ara tu 6X6?
- 36
- Ostres, com has arribat a aquesta conclusio?
- He dividit febrer entre 1000

(Dedicat al meu amic Gerard .R.)

2 comentaris:

  1. Jo ja no he conegut els Pokémons. Jo mirava el Dr. Slump i m'agradava moolt! :)

    Vas venir a l'aplec de Sant Elies? No et vaig veure

    ResponElimina
  2. Els millors Pokemon sempre seran els primers, els de la GameBoy Color mítica consola que si la veiem avui en dia pensem que coi feiem jugant a allò. Sempre recordo els Pokemons amarillo,azul i plata de la gamboy color, els primers que vaig tenir i els que més hi he jugat.

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!