dilluns, 8 de juny del 2009

El paisatge favorit de Catalunya

Oi que tothom té el seu "paisatge favorit"?
Doncs a TV3 agafen a uns quants famosos catalans per ensenyar el seu paisatge favorit de Catalunya, i la veritat és que tots són molt bonics. El Maragall presenta l' Empordanet, el Peret la Barçaloneta, el Cuní la Costa Brava...
El programa es tracta de que cada dimecres surten tres paisatges de Catalunya presentats (com ja us he dit) per famosos, i tu has d'enviar un SMS per votar el teu paisatge favorit. I la setmana següent, diuen quins dels tres paisatges ha guanyat i així, al final sortirà el paisatge favorit de Catalunya.
Jo, si sortís en aquest programa presentaria com ha paisatge favorit...
SANT PERE DE VILAMAJOR!!
A mi m'agrada molt aquest programa per veure altres llocs de Catalunya molt bonics i, per si algun dia he de triar algun lloc de Catalunya que m'agradaria anar, triaria un d'aquests. De fet, si t'ho mires bé, cada racó i part del món és bonica, si si, del MÓN. Potser són carrers bruts i lletjos, però, en l'interior de cada casa segur que hi ha una cosa bona.
Per a mi, aquest programa, a part de mostrar-me paisatges preciosos, també mostra que la televisió no només és una caixa tonta, sinó que en aquest cas, es pot transformar en un boniquís- sim paisatge català.
Acudit:
Un senyor puja a l'autobús i pregunta al conductor:
- Quant val?
- Un euro.
- Doncs que vaixin tots que me'l quedo

3 comentaris:

  1. Jo també mirava els barrufets! I a les mones de Pàsqua sempre hi havia barrufets :)

    Ara estic ple d'examens, i tu?

    PD. Em sembla que en aquesta edició del Paisatge favorit, no sortirà Vilamajor; potser la güent... ja verem :)

    ResponElimina
  2. Justament perquè intuïa que t'agradaven els paisatges "boniquíssims", et vaig enviar per mail un enllaç a una pel·lícula --més que una pel·lícula, és tota una declaració d'intencions-- que tracta del planeta Terra, de les seves belleses naturals i dels perills que corre. És molt, molt recomanable per la seriositat i l'actualitat de la qüestió (la pol·lució i el climàtic) però també per la bellesa realment sensacional tant de les imatges com de la banda sonora.
    Per si algú que llegeixi aquestes paraules se sent encuriosit, penjo aquí l'enllaç: http://www.youtube.com/homeprojectES

    ResponElimina
  3. Perdó: volia dir "la pol·lució i el canvi climàtic"! ;)

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!