dimarts, 26 de maig del 2009

Barça - Manchester

Estic nerviosíssim!!
Uf!!
Bé, demà... Demà és un dia importantíssim per a mi i per a tots els culers.
La final de la Champions! És el partit més important de la temporada, la Champions és una copa molt díficil d'aconseguir. Londres, París i Roma...
A la temporada 1991-92 al Barça va guanyar la seva primera Champions a Londres, fa pocs anys, a la temporada 2005-06 vam guanyar la segona... I amb l'espectacular temporada que estem fent, Puyol eixecarà la tercera. Esque la primera Champions, amb el Dream Team... La segona ja va ser més complicada, però en aquells temps Ronaldinho tenia el cor de blaugrana...
Bé, ara tenim en Messi amb "power", en "Titi" brutal i en Samu... Molta gent diu que perdrem, però jo sóc optimista i dic que guanyarem 2-0.
En Guardiola és un gran entrenador i, abans, un gran jugador, és una persona catalana, culte i brutal entrenant.
Ara mateix el Barça té vuit jugadors de la Pedrera: Valdés, Puyol, Xavi, Piqué, Iniesta, Messi, Bojan i Busquets. (bé també tenim set catalans, Valdés, Puyol, Xavi, Piqué, Bojan, Busquets i en Pep Guardiola).
Insisteixo:
Aquest Barça és insuperable! Brutal! Magnífic! Maravallós, fantàstic i tots els adjectius que hi vulguis posar!
Segur que tindrem:

Copa, lliga i Champions


5 comentaris:

  1. tranquil ens veurem a CANELETES demà al vespre, ens truquem.
    visca el barça i visca Catalunya

    ResponElimina
  2. Lucho et dic perquè guanyarem:
    1- ja saps el que diuen que al Coliseum "los LEOnes simpre ganan a los CRISTIANOS".
    2- al 2006 es va estrenar el Codigo Davinci i saps on passa l'acció, a París i saps on varem guanyar guanyar la Champions aquell any, A PARÍS. Doncs be, aquest any, s'estrena la segona part del Codigo Davinci i a que no saps on passa l'acció? A ROMA i a que no saps on guanyarem la 3a Champions d'aquí a menys de 24 hores? A ROMA
    3- Totes les Champions que hem guanyat tenen quelcom a veure amb anglaterra, la 1a la varem guanyar a Londres i la 2a i la 3a contra un equip anglès.
    AIXÍ QUE EL MILLOR QUE POT FER EL MANCHESTER ES RETIRAR-SE PERQUÈ NO TENEN RES A FER!

    ResponElimina
  3. T'ho vaig dir, t'ho vaig dir!!!
    A dalt tens la prova, Barça campió!!!!!

    ResponElimina
  4. pues vas dir 2-0, i han qedat 2-0! olé! vinga germa, qe jo ja estic a casa i tu encara estas a canaletes de festa! jajajaj

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!