diumenge, 24 de maig del 2009

El millor amic de l'home

Els gossos són uns éssers vius fascinants, almenys per a mi. També hi ha molta gent que no els hi agraden per alguna mala experiència, però, de vegades són així, què hi vols fer-hi.
Hi ha moltíssimes races de gossos: Labrador, Golden, Chiwawa, Boxer, Teckel...
Cadascún té un quelcom que el fa ser especial.
Jo no ser perquè diuen que és el millor amic de l'home, si és la cervesa :-P Segurament deu ser perquè fan molta companyia i poden arribar a ser un més de la família.
Però tenir un gos no només són flors i violes també t'has de sacrificar: Treure'l a passejar, ensenyar-li com s'ha de comportar, recollir-li els seus regalets...
També de vegades encara que li ensenyis tot i li fagis tot, ell no està content perquè el pare i la mare traballen a fora, tu estàs al cole i ell, està sol davant de la porta movent la seva cua esperant que arribis...

Acudit:

- Doctor estic preocupat perquè ningú vol parlar amb mi...
- Que passi el següent!

2 comentaris:

  1. M'alegro que tornis a publicar els acudits! hehehe

    A casa sempre hem tingut gossos i, sí, fan molta companyia. Llàstima que viuen poc (8-15 anys) i quan es moren sap molt de greu...

    Apa! Ens anem llegint! ;-)

    PD. Cervesa?! Voldràs dir Coca-Cola, oi? ^^

    ResponElimina
  2. Jo no he tingut mai un animal de companyia, snif, snif...
    L'últim ésser viu que he tingut a casa a càrrec meu va ser un cactus i se'm va morir... :-P

    Vols una curiositat lingüística? Els animals de companyia en portuguès es diuen animals "d'estimació", perquè aquest és el motiu real que fa que en vulguis tenir un: a part d'un desig de companyia hi ha un desig d'estimar-lo, i ell, a canvi, t'estimarà a tu. Oi que és una idea maca? :-)

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!