diumenge, 17 de maig del 2009

Copa, lliga i Champions

Visca!!!!!
Ja en portem dues!
I al 27 a Roma!
Ahir ja vam aconseguir la Lliga però, el que no m'agrada és que hem guanyat un títol sense haver fet res, o sigui que hem guanyat la Lliga gràcies a un altre equip. Això no m'agrada però, què vols fer-hi si el Madrid és així de dolent!!
Per el que fa respecte a la Copa he de confessar que estava un pèl amoinat, tot i que vaig apostar 2€ (dos eurus no, buà, buà buà...) per un 3-1. Al final un 4-1. Afegir un vídeo
Jo crec (encara que acabi de fallar un penal) que Eto'o serà pichichi. Eto'o confio amb tu hasta los uevos!

La Champions, bé, la Champions... guanyarèm per 2-0! Cristiano, no ens fas por!

O sigui que només ho puc resumir amb quatre paraules:

Copa, lliga i Champions


2 comentaris:

  1. Diu l'Higini que el Barça ha guanyat per mèrit propi, no perquè el Madrid hagi perdut, però jo, com que de futbol només en sé que es juga amb pilota i poc més, millor callo i no ho discuteixo... :)

    ResponElimina
  2. Això d'aquest Barça és impressionant i la de nous aficionats que ha creat Crackovia també. Gent que abans era del Barça però de "boquilla" i que veient Crackovia s'han enganxat a aquest art del futbol culer.
    El partit d'avui d'Eto ha sigut un reflex de la seva temporada, en fot una i falla deu!. Amb les q ha tingut eto bojan en fotia 3 o 4 i q consti que no soc gaire defensor de Bojan.
    TRANQUIL, LA CHAMPIONS ÉS NOSTRE. Guaneym 3-1

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!