dimecres, 1 d’abril del 2009

Coses que dir

Com que només hi ha participat el meu pare i el David hi posaré els dos el de la família ara:

La família

La família és la cosa més important de tota la vida, per sobre els estudis. Per això l'hem de respectar i tractar-la bé. Segur que totes les famílies del món tenen alguna curiositat, la família de la meva mare,per exemple, té una empresa d'assegurances (amb una altra família) que és qui t'assegura els accidents i tot això.
Vinga, quina curiositat té la teva família? Escriu-ho
Tothom té dret a tenir una família com Déu mana, però per desgràcia, no tothom la té.

Acudit:

Un metge mirava d'animar a un malalt amb aquestes paraules:
- La seva vida no està em perill. Jo mateix vaig patir aquesta malaltia.
- Sí, doctor- es va doldre el pacient-, però vostè no va tenir el mateix metge.

2 comentaris:

  1. Ep! Que jo també havia dit alguna cosa ;-P

    Una curiositat de la meva família: jo, el meu pare i el meu avi ens diem igual i el cognom és herrero, l'ofici del meu germà, pare, avi, besavi, rebesavi...

    ResponElimina
  2. Ja t'he contestat a les preguntes :)

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!