diumenge, 19 d’abril del 2009

Els llibres

Els llibres no són uns simples fulls amb lletres, són històries, són aventures, són tot el què ens puguem immaginar! I, les histò que hi amaguen a dins, són especials i, si estàn ben fetes, et poden enganxar, tant, que et poden fer plorar, perquè et penses que n'ets tu el protagonista. Jo, quan començo un llibre bo, ja no puc parar de llegir-lo.
A mi m'encanta llegir tota mena de llibres, però sobretot els de por o aventures. Però encara m'agrada més crear uhna història, perquè, quan la comences, sembla que els teus personatges estiguin vius, per tant, fan ells tota la feina. O també pots crear el teu llibre inspiran-te en la realitat, com vaig fer jo quedant segon en el concurs literari de la meva escola.

Acudit:

Aquest és un senyor que va ha una edivina:
-Toc-toc- fa el senyor
- Qui és?- contesta l'edivina.
-Bah!-fa el senyor
- Quina porqueria d'edivina!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!