dijous, 5 de febrer del 2009

Crackòvia

Crackòvia és un programa de TV3 molt divertit que ha tota la classe ens encanta i ho veiem cada dilluns. És molt divertit perquè és el primer programa entretingut de TV3 que poguin veure els nens i que ho entenguem amb facilitat hi ha sobre parli del què ens hi dediquem més:(a part d'estudiar esclar...) L'ESPORT.Per a mi els que em fan més gracia són: L'Iniesta,(que l'imito bastant bé)el Núñez i el Lluís Canut(que tinc una foto d'ell i jo).
VISCA CRACKÒVIA!

6 comentaris:

  1. A mi m'agrada molt el Polònia. Tot i que fa uns mesos que no miro massa la tele i estic una mica desconectat.

    ResponElimina
  2. A mi m'agradaria veure't imitar l'Iniesta! Ei, potser podries penjar un vídeo fent-ho! Què et sembla? ;-)

    ResponElimina
  3. es al millo programa del mon...QUE GUAPO

    ResponElimina
  4. jejeje...lanonim soc jo al lluis bou

    ResponElimina
  5. Enorabona! Segueixo el teu blog i m'agrada que escriguis tan be

    ResponElimina
  6. ola lucho sc la espi m'encanta el CRACKÒVIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!