dimecres, 25 de febrer del 2009

Derrota

Abans de començar a parlar-vos del que us volia parlar, perdò per no escriure durant aquests dies es que demà tinc dos controls difícils... :-(
Ahir, jo vaig jugar a l'escola un partit de bàsquet contra l'escola Casp.Vam perdre.
He de reconèixer que vaig jugar fatal.Vam perdre per 22 punts però, es clar, tard o d'hora ens havia de passar:aquesta temporada no havíem perdut cap partit! Anavem millors que el Barça d'en Pep, parlant del Barça, també va perdre contra l'Espanyol o ahir va empatar contra l'Olimpique (gol d'Henry, per cert, per mi el millor del món, VISCA L'HENRY!)

Aiiiiii.... sempre s'ha de saber encaixar una derrota!! ;-)

3 comentaris:

  1. Ara a preparar la propera victòria! Els controls de demà. ;-)

    ResponElimina
  2. i que no explique res de mi???????????

    guillem lorca

    ResponElimina
  3. Hei Lluís! Què, maco? Parlant de derrotes, com portes el resultat del Barça d'avui? Millors temps vindran, ja ho veuràs!

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!