dilluns, 9 de febrer del 2009

Ignasi Miquel

Jo, tinc una gran amiga a la classe que el seu germà és molt espacial. El seu germà...juga a l'Arsenal!
I d'aquí uns anys (en té 16) jugarà a l'equip d'en Cesc Fabregas i companyia. A més a més el meu germà i ell són molt amics. Ara ell (a part de jugar bé a futbol) ha d'aprendre anglès. Abans d'anar a l'Arsenal va passar pels següents equips: Cornellà, Barça, Sel·lecció Espanyola...
Jo si jugués al meu esport preferit (el bàsquet) igual que fa l'Ignasi, m'ho passaria pipa perquè (a més a més de cobrar un preu considerable) jugaria cada dia bastantes hores a bàsquet, això per mi seria quasi bé la felicitat de la meva vida.

Espero que marquis molts gols (i que em dediquis algun)
Lluís Camprubí

3 comentaris:

  1. Hei, mai se sap! Potser d'aquí a uns anys seràs el president del Barça! Em fa l'efecte que ell no deu cobrar gens malament... ;-)
    Tot és qüestió de ser ambiciós i mantenir les expectatives ben altes (bé, i una mica de sort també ajuda...)!

    ResponElimina
  2. Carai! quins amics! actors, futbolistes...

    PD. David! El president del Barça no cobra!

    ResponElimina
  3. Ups! Ja ho deia jo l'altre dia que d'esport no en sabia gens... hehehe ;-)

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!