dimecres, 18 de febrer del 2009

Mª Pilar

Jo, l'any passat, tenia una professora que es pre-jubilava aquell mateix any. És la Mª Pilar.

Jo me l'estimava moltíssim, era com una persona de la meva família. Per a mi, ha estat la millor professora de la meva vida, perquè era molt bona persona, sempre apreníem alguna cosa d'ella i feia (fa) unes frases molt peculiars, com per exemple:

-Bueno, vull dir be.

Ara només ve els dimecres, m'és igual perquè la continuo recordant i sempre la recordaré.

Des d'aquí em molt d'afecte

Lluís Campru

4 comentaris:

  1. Moltes gràcies pel comentari

    ;-)

    ResponElimina
  2. la maria pilar nomes bé els dimarts no els dilluns. ai lluis

    ResponElimina
  3. Hola, Lluís!
    Ja veus qui sóc. M'he emocionat en llegir el teu comentari i estic molt satisfeta que em recordis amb tanta estimació. Jo també et recordo i us recordo a tots amb molt d'amor.
    Tenim la gran sort que encara ens podem abraçar un cop per setmana.
    Molts petons
    Ma. Pilar

    ResponElimina
  4. tens rao luchoo la maria pilar es la millor!!
    jo tampok no la olbidaré...:P

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!