dijous, 26 de febrer del 2009

El meu germà

El meu germà mitjà (16 anys, l'altre 19) no és la persona més llesta del món, que em molesti o que m'agafi el berenar, no em treu de la boca dir que, l'estimo.
De vegades està enfadat,però quan no ho està, és el millor.Els seus hobbies són:
el RAP, pintar graffitis i jugar a bàsquet.
És un dels millors amics de l'Ignasi Miquel (al que juga a l'Arsenal).
Per mi és el que pinta millor graffitis del món, ho fa força bé, aquí a baix de tot del blog (on hi havia al Hummer Limusina) hi podeu veure un graffiti seu.

2 comentaris:

  1. Hola Lluís! M'ha fet gràcia la descripció que fas del teu germà! Què és això de que t'agafi el berenar?? Això no pot ser! Mira que fer-te passar gana... ;-)
    Bé, en tot cas, em tranquil·litza veure que saps que això són coses de germans i que no passa res, que fins i tot l'estimes. Ja t'ho dic jo, que tinc una germana una mica més petita que jo (no gaire) però amb un caràcter...!! Uff!... Em tenia completament dominat! La veritat és que mentre érem petits no ens aveníem gaire. Ens discutíem i fèiem la vida difícil als nostres pares, però a mesura que ens fèiem grans les coses han anat canviant i ara tenim bona relació. Tot i que, clar, a distància perquè, com estic segur que recordes, jo sóc portuguès i la meva germana també. Jo vaig venir a viure a Catalunya però la resta de la meva família és allà, a Portugal. Així que sí que tenim bona relació però no ens veiem gaire sovint...

    Un altre tema: com et van anar els controls? Eren molt difícils o què? Espero que tinguis molt bona nota! ;-)

    ResponElimina
  2. Jo també sóc el germà petit de casa. I també m'ha tocat de "patir-ho"... jejeje Amb el meu germà ens portem 6 anys.

    Tingues paciència amb el teu germà perquè "diuen" que el pitjor és pel mitjà perquè rep per dalt i per baix...

    Ànims! Guanyarem la lliga, ja ho veuràs. Què diu la teva enquesta?

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!