dilluns, 16 de febrer del 2009

Doraemon

Avui, a classe de música la meva professora ha tocat amb piano la cançó del Doraemon :-P!!
M'ha fet recordar aquells matins que em passava veien aquell ninot blau que treia invents molt rars (i pràctics) de la seva butxaca! Que no hi pot faltar en Nobita el seu amic íntim! (i també un desastre, esclar) I la Shisucka, en Suneo o en Tackeshi (Gegant, per els amics).
El millor esque mai fan (perquè encara surt) CAPÍTULS REPATITS!!!
Ara, miro Bola de Drag, en castellà esclar :-(

3 comentaris:

  1. K gran era Doraemon, encara recordo els matins mirant la serie uff

    ResponElimina
  2. Ei, que a mi també m'encanten els signes d'admiració!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-D
    Moltes gràcies!

    ResponElimina
  3. A mi m'agradaven Bola de Drac (com tu), Arale, Musculman... Ui! Ara que hi penso... si tots són japonesos!

    PD. T'he deixat, sota el teu comentari, l'enllaç a la pàgin per fer els dibuixos de les cares.

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!