dilluns, 2 de febrer del 2009

La CLASSE

La meva classe (amb diferència) és la millor, perquè sempre pots pensar que tindràs uns companys amb els que confiar i gent al costat que t'ajudarà en el què calgui.Com totes les classes, tenim un professor. El nostre, a mi m'agrada, perquè és molt de la broma però ell sap quan se n'ha de fer i quan no. I ha sobre és molt jove. A l'hora de pati, cap problema, (bé de vegades algun en el futbol...) els nens a futbol o ha bàsquet i les nenes (tal com diu un gran amic meu, en Salvador) parlen sobre les últimes novetats sobre "High School Musical".
Tots som amics, això és el què m'agrada més de la meva classe!

3 comentaris:

  1. Ets un afortunat Lluís, no hi ha res millor que estar rodejat d'amics.

    Gràcies pel comentari

    ResponElimina
  2. Sí que us ho passeu bé! Un d'aquests dies a algú se li acudirà de fer un "Primary School Musical" i tu i els teus amics en sereu els protagonistes! ;-)

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies pel teu comentari! És el primer que rebo i m'ha fet il·lusió! :-)
    Sí, és cert que parlo de coses avorrides i complicades, però, ves per on, m'agraden. hehehehe
    Hi ha gent ben estranya, oi? ;-)

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!