dimarts, 3 de març del 2009

Una altre derrota!

Ufff!!!!
Estic molt índignat! Perquè ja portem 3 derrotes seguides.Avui però el nostre punt feble no han estat els rebots (perquè els últims partits vam perdre per robots) sinó perquè feiem el què ens donava la gana... és veritat, al Leandre (el meu entrenador) sempre em deia:
-Passala!- i jo la perdu...
Avui, però, he jugat bé si traiem això, però, no he pugut fer ni una entrada ni un tir, o sigui zero punts.
Aiiiii... I a sobre al Barça ja porta 2 derrotes consecutives.Ahir va perdre 4-3 contra l'Atlètic de Madrid (l'Henry la meitat dels gols del Barça amb 2 gols, un d'aquests, un autèntic golàs.Visca l'Henry!)

2 comentaris:

  1. El Barça fa dues passes endavant, una endarrera, dues endavant i una endarrera... sembla que no es mou, però lentament avança.

    Tranquil el Barça guanyarà aquest any ja ho veuràs.

    I tu tranquil, en aquest partit no has fet cap punt. Ja els faràs en el proper. Ànims!

    ResponElimina
  2. Au! Lluís! A veure si t'0animes resolent aquest laberint!

    http://higiniherrero.wordpress.com/2009/03/05/laberint-geganti-1/

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!