dissabte, 7 de març del 2009

Capità Calçotets

En Capità Calçotets és una entretinguda col·lecció de llibres d'uns nens que tenen un director molt dolent i un dia decideixen hipnotitzar-lo i quan algú fa petar els dits, el director es converteix en el Capità Calçotets (el Capità Calçotets és el protagonista de les històries que dibuixen aquests dos nens, és un superheroi).

Els títols són molt divertits: El Capità Calçotets i el terrible trama del professor tirapets, el Capità Calçotets contra la dona del monyo mutant...

Bé, llegiu aquestes històries, són divertidíssimes!






5 comentaris:

  1. Per sort jo no tinc cap profe tirapets, però GERMA TIRAPETS SI xdddd tu ben be ho saps

    ResponElimina
  2. No en tenia ni idea d la seva existència germanet.

    ResponElimina
  3. Lucho com a tu a mi m'encanten els llibres del capità calçotets segueix aixi amb aquests temas

    ResponElimina
  4. lucho m´agrada molt aquest text del càpita calçotets espero que continuis escribin textos de llibres CARLES

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!