dimecres, 25 de març del 2009

Què? (II)

Sé que alguns estàveu molt impacients per veure la segona part de la història, així que...

- Què fas noi?- Va preguntar un dels científics tot estranyat al veure que estava fent servir vidre.
- Sé parlar el vostra idioma i estic fent el meu últim invent, un cotxe!- Va dir tot feliç.
- Què!!! Però si tens 12 anys!
- Deu, deu anys
- I què més has fet, a part del cotxe?
- Mirin: una banyera, una televisió, un carro i el Master Mind.
- Òndia noi, que llest ets, vols venir amb nosaltres a França?
- A què fer?
- Revolucionar el món de la ciència
- Un moment, que ho vaig a comentar amb la meva família.

Al cap d’una estona va tornar i va dir que sí molt content. Van marxar cap a París al cap de dues hores.

Quan van arribar els científics li van dir que la Torre Eiffel s’estava a punt de caure.
En Sahami va dir als 200 paletes unes quantes coses i, al cap de deu dies, quan els paletes van acabar, estava rígida com un pal. Amb aquest esdeveniment es va fer una mica famós.

Al cap de quatre setmanes ja havia ajudat a 100 famílies amb problemes per tirar endavant econòmicament i totes van sortir-ne contentes.
També, els hi havia declarat la guerra un país molt poderós i es va acabar abans de que hi hagués algun ferit lleu per cap dels dos bàndols.

Amb totes aquestes peripècies que havia solucionat ja era tot un èxit a tot Europa, però un dia... estava caminant a les vuit del vespre tot sol quan un senyor el va agafar pel coll i se’l va endur sense cap mena de problema perquè en Sahami només tenia 10 anys...

2 comentaris:

  1. Hosti, això és possa intrigant. Tinc curiositat per saber que li passarà a aquest bon noi. Quines cosses que ha fet. Haver aquests sagrest com acaba.. QUE VINGUI JA LA 3A PART!!!!!

    ResponElimina
  2. Carai! Sí que va per feina, en Sahami! Espero que aquest senyor que el va raptar sigui català i se l'endugui cap a casa nostra, a veure si ens ajuda a solucionar els nostres problemetes econòmiques, oi? ;-) Molt bé! Continua, continua!

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!