dimarts, 31 de març del 2009

Coses

En aquest escrit, jo no hauré de fer res (no és que no vulgui). Us preguntareu: Com? Molt fàcil, com que m'agrada molt que em poseu comentaris, vosaltres, els que esteu a casa, posareu en aquest escrit: coses per millorar el blog o un tema que us interessi (que d'aquest tema, potser en faig un escrit) i jo mateix triaré les millors idees per millorar aquest bloguet.

Espero que hi partipici molta gent, perquè sé, que tots si voleu i us hi esforceu podeu treure un tema que interessi (com he intentat fer jo)


Encara que no trii el teu, moltíssimes gràcies!!

4 comentaris:

  1. Jo te'n proposo un de tema: la família, en general, i no només la teva.

    ResponElimina
  2. Jo te'n proposo un altre: les llengües. Es pretèn que tothom domini, com a mínim, 3 llengües: el català, el castellà i l'anglès. Tu com ho veus? Tan important és l'anglès? I si realment és tan important, no valdria més que tot el món oblidés les seves llengües maternes i parlés exclusivament anglès? T'imagines si només es parlés una única llengua al món? Tothom s'entendria sense problemes, però... no perdríem res pel camí?? Tu com ho veus? ;-)

    ResponElimina
  3. David, a mi no m'agraderia gens que només es parlés anglès perquè sinó es perdrien totes les curiositasts de les altres llengües.Encara que m'agradi que l'anglès sigui la llengüa universal

    ResponElimina
  4. Lluís, el teu bloc m'agrada molt! I també aquesta idea d'afegir-hi un acudit o de dedicar el post a algú...

    Què canviaria, treuria o afegiria? No ho sé... Potser afegir imatges, fotos o dibuixos... A veure si se m'acudeix alguna cosa i t'ho dic ;-)

    Una altra vegada, enhorabona pel bloc.

    Ah! per cert! Un tema que podria tenir enquesta i tot. Això és un bloc o un blog?

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!