dijous, 19 de març del 2009

El meu equip

Avui, quan he entrenat m'he mirat el meu equip. M'hi he fixat i he vist que aquells que estàven allà eren els millors jugadors de bàsquet. Perquè en el nostre equip tothom té un punt fort:
Hi havia en Salvador, un noi més aviat grandot i molt alt, la seva aptitud (o sigui, que se li dona bé) és: agafar rebots (perquè és molt alt). En Pere, un noi també alt, (però no tan) que és molt bo fen entrades. En Guillem, ai, què podem dir d'en Guillem Lorca... és sencecional pujant la pilota de camp a camp! No ens podem descuidar de la noia de l'equip, l'Anouk té una cosa molt bona, que és: quan tu tens la pilota entre les mans, sempre veus l'Anouk sense cap defensor a sota la canasta (i es clar, quan li dones, veus aquella pilota marró amb ratlles negres fregant la reixa blanquinosa. Tampoc ens podem descuidar de mi... Jo sóc un noi més aviat baixet. Quan jugo a bàsquet sempre sóc o blanc o negre, o sigui, que ho faig molt bé o molt malament (això no m'agrada, exepte quan jugo molt bé ;-P) Faig bons passes i també tiro bastant bé la veritat...

1,2,3...4!!

(Això ho dedico a tot l'equip i a en Leandre)

2 comentaris:

  1. Luxo ets un crac en això del bàsquet. El teu equip és mixte? No ho sabia xdd. Havera si aquest any guanyeu la lliga que si són tan bons com dius, podeu.

    ResponElimina
  2. És com els super-herois, oi? Cadascun amb el seu poder especial! :-)

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!