dissabte, 28 de març del 2009

Lectura de cròniques

La nostra escola, és bastant diferent a la resta. Però avui, us explicaré una de la característiques de la nostra escola.

La Lectura de cròniques que fem un cop per trimestre. Es tracta d'una lectura de les millors cròniques que fem a classe per algun fet, una sortida, una cosa important a algun lloc extranger...
Abans hi assistien nens i nenes de tercer fins a sisé de primària, però aquesta vegada ho hem fet de primer fins a sisé. D'aquesta manera, podem escoltar com escriuen i llegeixen els més menuts de primària, cosa molt bona. de la nostra classe hi han llegit tres persones, peròla que m'ha agradat més ha estat la de l'Anouk (que juga al nostre equip), que tractava de la nostra classe, ja se que vaig fer un escrit sobre això, però es que m'ha apassionat:

"La meva classe és molt especial i única. Som poques nenes i molts nens, fet que la fa diferent.Hi ha nens més esportistes, més lectors o més divertits.
A vegades fem coses que no s'han de fer, però després les corregim.
A l'estona de jardí les nenes juguen a coses diferents, els nens sempre juguem a futbol.
També és única perquè tenim tres persones que parlen diferents idiomes: l'Àmina parla àrab, en Max parla rus i l'Anouk parla holandès.
Tots intentem treure bones notes i no deixar els estudis ni els treballs per l'últim moment perquè a tots ens surti rodó i no tinguem cap ensurt.
Encara que les matemàtiques i català siguin les assignatures que més ens costen (a mi no, encara més, són les que em surten millor, això ho escric jo, en Lluís) el nostre tutor Sergi ens ajuda a entendre-les.
Per a mi la meva classe és la millor i no la canviaria per res del món"

També hi ha una altra que m'ha encantat de l'Albert de sisé, però no us la puc escriure perquè no tinc el seu permís.

3 comentaris:

  1. Et veig molt il·lusionat amb els teus estudis i la teva classe en general. Això val tot l'or del món! Moltes felicitats! Per cert, felicitats també pel conte! Ens has sortit tot un escriptor! ;-)

    ResponElimina
  2. Quina sort d'anar a aquest cole. Defet al meu és el mateix ambient però a molt altres no.

    ResponElimina
  3. Ep! Hauràs de canviar la presentació. Avui ja no tens 10 anys, sinò 11.

    Per molts anys!

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!