diumenge, 22 de març del 2009

El supermanager

El supermanager és com una mena de joc. Es tracta de que comences amb uns diners i amb aquests diners t'has de comprar entre tots els jugadors de l' ACB 11 per tal de fer un equip.
Quan cada jugador de l'ACB juga un partit de bàsquet, fa una valoració, que es compte: els punts, les faltes fetes i rebudes, les assistències, els taps, els rebots... Es pot sumar punts de valoració o restar-ne, això depèn. Els meus germans i jo hi juguem i com que es poden crear lliguetes dels equips que tens (perquè te'n pots fer tants com vulguis) hem fet una lligueta i els millors equips són els del Ricard el meu germà gran.
Si voleu jugar i fer equips entreu aquí: http://supermanager.acb.com/
A mi m'agrada!!

1 comentari:

  1. Està bé que juguis amb els teus germans. A mi em costava molt que el meu germà gran vulgués jugar amb mi i només ens portem 6 anys.

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!