dimecres, 18 de març del 2009

El meu germà gran

El meu germa gran, en Ricard (19 anys) no s'assembla gens al meu germa mitjà l'Ignasi (16 anys). En el gran li agrada la música tipus Apologize i en canvi a l'altre li agrada el rap. El gran fa periodisme, el mitjà farà diseny industrial. Al gran juga a futbol (encara que escrigui sobre bàsquet) i al mitjà juga a bàsquet.
Però com que ja he fet un escrit sobre el meu germà mitjà ara en toca un sobre el gran.
Ell sempre està dispusat a fer el que sigui per mi : Em diu: -No miris tant la tele- (i té raò) també sempre em pregunta si vull jugar amb ell a la PlayStation2 o també el dia abans d'un examen sempre em pregunta si vull que em pregunti la lliçó (avui ho ha fet). Però com tots els germans...
té coses dolentes: Quant m'en vaig a dormir...
-Se va a ver un follón que no sabe ni donde se ha metio-(APM)
Entren els dos a la meva habitació i llavors estan una estoneta fen-me la guitza (fins que arriba el meu pare, es clar)

Els meus germans tenen blog: El de l'Ignasi, el del Ricard i també el diari on hi escriu (que tots tres els podeu trobar en aquest blog)

3 comentaris:

  1. Sou tots una família de blocaires! jajaja
    Per cert, no sé perquè no deus veure els meus vídeos. El teu pare sí que pot ja que me n'ha comentat algun... no sé què deu ser...

    Que et vagi bé l'examen!

    ResponElimina
  2. I quin dels dos era el que et prenia el berenar, que no me'n recordo??... ;-) hehehe!
    Sort en tens de la teva família!
    I sort per a l'examen!

    ResponElimina

Moltes gràcies per els vostres comentaris. M'agrada molt que em comenteu!